lørdag den 19. oktober 2013

Som tiden dog går....,

Så er det så afgjort tiden, at få en opdate af, hvad der er sket siden sidst.

Jeg skulle jo starte til hvalpe motivation, men den første gang havde jeg fået kennelhoste! Det gik heldigvis hurtigt over, og var måske fordi jeg havde fået min sidste vaccination. Så tirsdag var jeg klar til ringtræning. Det gik fint, syntes jeg, - mor svedte godt nok og fik, at vide hun skulle gå meget stærkere med mig, så vi travede lystigt afsted. Der var også en masse hunde, men vi måtte først lege bagefter.

Ellers går dagene med at passe på haven og tage vores daglige patruljer, Emma og mig.
Og så er det blevet sæson for at feje blade sammen, og det er bare sjovt. Jeg hjælper med at styre kosten og sikre at bunken med blade bliver spredt igen!





Nå, hvad skal vi så... ? Nu har vi fejet og samlet blade....



Så skal der fældes træer og jeg hjælper selvfølgelig Anne Louise med at bærer tovet. Berta er jo ikke til meget hjælp, hun kigger bare på ....

Efter al det have arbejde bliver man altså frygtelig træt!


Ny dag i sommerhuset og hvad skal vi nu finde på?




Havde næsten glemt det... Først skal vi jo have patruljen af haven overstået, samt gøet af kragerne ude på marken. Afsted de drog de tre musketere.... :-)

Bagefter er det tiden af få tjekket kompost bunken for spændende ting og sager...



Okay - man får lidt sorte fødder og skæg, men når dagen er slut får jeg lige skyllet fusserne og så er jeg klar til, at komme i sofaen.

Imorgen skal vi hjem igen og vores lille efterårsferien er slut. Vi har også holdt ferie fra ring - og hvalpe træning, så det skal vi selvfølgelig igang med igen. Indtil nu kan jeg sidde, stå og næsten finde ud af dække, samt stå på bagben (lidt..) selvfølgelig godt hjulpet på vej af godbidder ...!  Men ellers er det jo på helt almindelig gravhundevis, det skal være lige når det passer mig og vi skal ikke øve for mange gange, så bliver det kedeligt....
Så indtil vi ses igen ... Vuffe-li-vov herfra...










Ingen kommentarer:

Send en kommentar