søndag den 3. november 2013

På tur og min første udstilling


Hold op der er sket meget den sidste uges tid!
Sidste weekend var vi på famile besøg på Rømø og besøgte Lakolk stranden.



På Rømø var vi også i en stor hundeskov, med mange gode gemmesteder. 





Og med nogle gode huler som jeg selvfølgelig skulle tjekke ud! 
Det var som sagt en stor hundeskov, så jeg havde virkelig travlt, og glemte helt, at holde øje med de andre... Så far fik noget motion af, at skulle lede efter mig, - min hørelse var heller ikke lige så god, den var det man kalder selektiv... 

Næste dag skulle vi tidligt op og fejre Frederiks fødselsdag, og så kom hele familien på besøg!



Mor og far sang fødselsdags sang for Frederik, - godt han kun har fødselsdag én gang om året!!!!

Ugen er ellers gået med de sædvanlige ting, lege, spise, træne og sove.


På vores badeværelse er der varme i gulvet og det er altså rigtig lækkert lige, at ligge der og blive rigtig godt varmet igennem. Emma og jeg har hver vores ynglings plads. 

Så blev det weekend igen og vi skulle på udstilling, min aller første udstilling!
Det var nu ganske spændende, vi mødtes med Marianne, Bruno og ikke mindst skønne Dennis.




Jeg fik bedømmelsen "særdeles lovende" og blev, som dommeren sagde det : i bliver nr.2 på dagen! Så der er helt sikkert potentiale  :-)

Ellers så hyggede vi os, desværre var far blevet kaldt på arbejde, så Bruno var kommet på udstilling med damerne, da Anne Louise var taget med istedet og var fotograf på dagen. Jeg tror nu nok han klarede det ... :-)



Og det er jo også rart, at have Anne Louise og hygge med, når mor skal snakke...

Næste weekend skal vi til udstilling igen og det glæder jeg mig til, selv om jeg lige nu er rigtig rigtig træt!
Så godnat - vi ses her på siden om en uges tid...






















Ingen kommentarer:

Send en kommentar