tirsdag den 24. september 2013

4 mdr. Gammel....


Så blev jeg 4 mdr. Gammel i fredags og som I kan se nyder jeg livet - her ligger jeg i smørhullet ved far og mor og leger med min tøj mus.... Jeg ser farlig ud ikk'... 



Far har bestilt en masse rør, som vi skal lave en hel tunnel rundt i haven med. Lige nu er de gamle ved at lægge planer for, hvordan det skal se ud. Og indtil de bestemmer sig, ligger der et par stykker i haven. Jeg hygger mig meget med, at løbe igennem rørerne og jeg fik også lokket Berta med igennem, - hun bliver så nødt til at kravle... Det har vi meget sjov med. Berta sprang også over røret, mens jeg gik balance gang på røret hen til Anne Louise med godbidderne :-)



Lørdag var vi til fødselsdagsfest ved Mads, og det var bare hyggeligt. Der var mange mennesker at snakke med og jeg delte selvfølgelig ud af kys og kram.  Berta og jeg legede og legede og legede, -


Så til sidst faldt jeg omkuld og helt ærligt, så vågnede jeg faktisk ikke rigtig før næste morgen kl. 9.


Mor har købt en gravhund i stof - den var sjov... Men vi kunne altså ikke være i min seng begge to!


" Man har sådan et godt udsyn over haven, når man står på terrassen..."

Imorgen kommer Berta og hendes mor og far, de skal passe mig, mens far og mor er væk indtil torsdag. 
På lørdag skal jeg vist med, for at se en hundeudstilling med en masse gravhunde og så håber vi, at træffe Marianne (min reserve mor fra Gjøl :-) ) mon hun kan kende mig...? Søndag skal jeg op og trimmes i Gjøl, og det bliver godt, for jeg er bare ved at ligne en slags puddel hund... Og det vil jeg bestemt ikke !!!!
Vi ses snart igen....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar