tirsdag den 17. september 2013

Snegle spiser man da.... I Frankrig...

Så er jeg på toppen igen! Men jeg har bare haft ondt i maven... Min far og mor mener, at det er fordi jeg har spist en af de snegle som kravler rundt ude i haven. Så nu har mor været på snegle jagt og hver morgen går vi snegle patrulje!!!  Og så har hun forklaret mig, at snegle spiser man i Frankrig og først efter de har været i ovnen i hvidløgssmør - det er IKKE mad for en lille hund...

Jeg sov hele dagen på sofaen...

Altså Far - jeg har ondt i maven og vil bare sove....

Det der var mest ærgerligt var, at jeg skulle have været op og besøge min gamle familie og min mor, men det har vi fået udskudt til d. 29. September i stedet.

Fredag og lørdag var vi i sommerhus sammen med Berta, hendes far og mor og så mormor.
Det var godt lige at få tjekket marken. Lørdag blev det dejligt vejr og vi nød det dejlige solskinsvejr i haven.
Berta og jeg legede og som I kan se af billederne er vi lige vilde med at nusse og lege.



Jeg er også begyndt at " rede seng " og det er altså et meget stort nummer, som godt kan laaaang tid, før at dynen ligger helt rigtigt. 


Men når først sengen er redt så falder jeg altså om, og så må stakkels Berta nøjes med den lille kurv...


I denne uge er far ude og rejse. Jeg savner ham, fordi vi plejer at sove sammen, specielt om morgen, hvor vi lige putter en halv time ekstra, - så indtil torsdag aften må jeg nøjes med mor.
Nu er det sove tid... Godnat - vi skrives ved...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar