torsdag den 15. august 2013

Hjemme....

Så gik der nogle dage... Tirsdag og onsdag er gået hurtigt, fordi når man sådan kommer hjem fra ferie, så er der meget som skal ordnes! Vi har vasket tøj, klippet buske ned, vandet blomster og smidt visne blomster ud... Og jeg har selvfølgelig været en uvurderlig hjælp! Båret havehandskerne og slæbt plastik poserne med have affald, og plukket nogle chilipeber - det tror jeg nu ikke jeg gør igen.... Bvadr.. Og man bliver lidt træt, så en lur på terrassen er godt.
Så har vi været på besøg hos mormor. Jeg gik derop selv i min nye røde sele og far sagde at jeg gik så fint, selv om det tog lidt lang tid. Jeg har også fået hundetegn, det er lidt stort, men jeg vokser jo hurtigt - jeg vejer 3,6 kg nu. 
Mormor havde SÅ mange spændende ting i hendes have, så jeg havde meget at undersøge.

Da vi kom hjem var jeg meget meget træt og skulle lige sove lidt sammen med Frederik, men fik så ondt i maven, at jeg blev dårlig og I kan tro min far og mor har været bekymret. De har næsten ikke sovet i nat, og vi har da også været oppe 3 gange for at komme på toilettet. De siger at jeg spiser alt muligt og at det kan man altså blive dårlig af, så nu er jeg kommet under skarp overvågning!!! De har også tegnet en sygeforsikring.... Men den håber vi ikke at få brug for!!!
Jeg har også været alene hjemme sammen med Emma, det var kedeligt, - og jeg var bare glad da far og mor kom hjem igen. Men de siger at jeg må vænne mig til det!!! 
Det var sidste nyt herfra Odense, nu starter den almindelige hverdag, siger de gamle så der bliver lidt længere mellem mine indlæg, men jeg lover at jer opdateret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar