søndag den 11. august 2013

Hviledag....

Så blev det søndag og Bertas far Mads skulle køre tidligt, så vi stod op og sagde farvel til ham. Så var vi tre tøser alene med de gamle (Bertas mor - Anne Louise var kørt til fest igår). Og de var enige om at idag, søndag skulle vi kommer hviledagen i hu og ikke lave en pind... 
Som sagt så gjort... Vi kravlede i seng igen og stod først op kl. 10.00. Vi havde selvfølgelig fået lidt morgenmad først, ellers var den ikke gået, så var vi blevet siddende ude i køkkenet og blevet ved med at gø!
Så var der leg og marktur i et par timer, for at være klar til middagsluren. 
Der står en masse hundekurve, og jeg har prøvet at ligge i dem, meeen det er altså mere hyggeligt at sove med nogen... 
Så far og mig tog os en rigtig god middagslur på sofaen :-)
Det kan godt være svært at vågne efter sådan en lur, så en god lang gåtur på stranden, med masser af luft i ørene giver en sund appetit og man bliver bare frisk.







 Berta og jeg blevet rigtig gode venner, og hun holder lidt øje med mig. Jeg prøver om jeg kan hoppe op og kysse hende. Emma og jeg hygger os også, men nogen gange kan jeg altså ikke lade være med at drille hende...


I morgen pakker vi sammen og tager til Odense, nærmere bestemt til Dyrup, hvor jeg jo også skal bo.
Vores mormor bor lige i nærheden, så hende skal vi op og besøge. Emma siger at når man kommer besøg der, får man altid godbidder... uhmmm - Jeg glæder mig også til at se Frederik igen, han skal være med til at passe mig når far og mor starter på arbejde igen på torsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar