mandag den 19. august 2013

Hverdag

Så blev det første rigtige hverdag, hvor vi skulle være lidt alene hjemme. Far har rigtig travlt og har arbejdet i weekenden, han står tidligt op og kommer sent hjem - men det er kun i denne uge med, si'r han.
Det betyder, at Emma og jeg bliver passet mest af mor, en del af Frederik og så kommer Anne Louise og Mads og ikke mindst Berta her også rigtig meget.
Vi har det bare så sjovt Berta og mig!!! Vi deler legetøj og leger meget tag fat... Okay - jeg benytter mig nok lidt af det trick med, at jeg endu er lille og kan gemme mig under træer, buske, stole og skabe.
Så stikker jeg hovedet ud og gør af Berta... 


I dag var jeg vist lidt for fræk, for Emma lagde mig lige ned med al hendes vægt og så lå jeg jo fastklemt der, og gjorde det klogeste jeg lige kunne finde på - at overgive mig.... 


Som altid så skal alting undersøges og Anne Louise har altid så mange spændende ting med i hendes poser, også godbidder!



Hver dag skal jeg op på bordet og stå og så skal der kigges tænder, ører og poter. Det der med poterne kan jeg ikke lide og det er altså heller ikke altid jeg har tid til at stå stille, så vi gør det bare lidt af gangen - siger mor.


Jeg går tidligt i seng og sover nu mest i fodenden af sengen. En gang imellem kravler jeg op og putter lidt, men jeg er altså ved at være stor, så det er ikke ret tit mere.
Det var en lille Update fra min nye hverdag, nu skal vi lige ud og gå en lille tur og tjekke om alting er som det skal være her i kvarteret...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar