lørdag den 31. august 2013

Dyrlæge besøg!

Ja, ugerne går bare stærkt og hver dag sker der nogen nye ting. Der er så mange ting jeg skal lære... 
Emma er stadig lidt sur i det, men hun er altså også tusse gammel :-) og jeg må få noget og spise, og det må hun ikke, fordi hun er på slanke kur og det hjælper sandelig ikke på hendes humør skulle jeg hilse og sige... Ind i mellem hygger vi, men lege gider hun i hvertfald ikke! 




Så er det godt jeg har Berta, som heldigvis kommer på besøg tit. Vi er begyndt at lege trække leg og Berta er så sød, ind i mellem trækker hun afsted med mig, men hun gør det forsigtigt. Vi kan også løbe ved siden af hinanden med legetøjet i munden, og så går mine små ben som trommestikker. Jeg er faktisk ret hurtig...
Vi går tur og hjemme er det er i snor og det går rigtig fint. Der er lige lidt med at finde ud af hvad der er vej og fortov, men det går meget bedre. Ind i mellem, når jeg ikke må noget, jeg ellers syntes kunne være sjovt, så laver jeg "sit down strike" og sidder lidt og surmuler. 



Når vi er i sommerhus og vi er på stranden og marken er det uden snor og jeg er ret dygtig til at komme når de kalder på mig, nu er det sådan, at de gamle også har forstået at små kylling stykker hjælper meget på kommunikationen mellem dem og mig :-)

Fredag morgen var vi hos dyrlæge og jeg skulle have min første vaccine. De var meget søde og jeg fik mange god bidder. Og som sædvanlig charmerende jeg mig igennem venterummet! Det er utroligt som jeg kan få voksne mennesker til, - fx. at kravle rundt nede på gulvet, for at hilse på mig, - jeg er nu også sød til at logre og kysse....
Resten af dagen var jeg godt lidt øm, der hvor jeg var blevet vaccineret. Så kunne jeg godt pive lidt hvis de kom til at røre mig lige der. 

 Her hjælper jeg Far med at læse avis...

I dag lørdag er vi i sommerhus og har været ved vandet. 


Mor skulle i vandet og så syntes hun det kunne være sjovt at jeg også kom lidt i....



Heldigvis fandt jeg en fandt jeg noget "lækkert" at rulle mig i bagefter....


Nu vil jeg slutte for idag, vi ses igen når jeg har nyt at berette....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar