torsdag den 8. august 2013

Min mark

Det blev en dejlig lang lur sammen med Frederik ( han siger også mor til min nye mor...), faktisk sov vi så længe, at vi blev vækket....
Lidt eftermiddagsmad og så var jeg klar til nye oplevelser! Og det var så nu vi skulle ud i en kæmpe stor have, der ligger lige ved sommerhuset og tænk jer, der er overhovedet ikke noget hegn!!! Min far siger, at det kaldes en mark, og at det er herude at musene, harerne, fasanerne og dådyrene bor. 

Der er vistnok også en ræv, som har en grav i hegnet mellem markerne... Den kan bare vente sig, nu er jeg nemlig flyttet ind..... Der lugter SÅ godt ude på den der mark - mon jeg kan få min kurv derud og stå?


Heldigvis var vi ude på marken mange gange alle sammen, Emma har vist mig, at man skal bare stå ved lågen og se sød, måske logre lidt med halen, så lystrer de gamle og kommer og lukker os ud på marken - smart ikk'?


Ellers fik vi trænet lidt omkring mit nye navn - hvis jeg kommer når de kalder Inga får jeg simpelthen en godbid. 

Min nye far har skæg ligesom jeg har, det er bare så lækkert, og vi driller Frederik med, at vi har mere skæg end ham...
Så blev det sengetid, klokken var ved at være 23.30, og det var dejligt at putte. Jeg havde lige lidt med min mor, vi skal jo dele hovedpuden og det var hun lidt langsom til at forstå, - jeg vil jo gerne ligge op at hendes hals.... Tilsidst faldt hun da til ro og vi har ligget sådan sådan hele natten, lige indtil kl. 08.30! Og det var kun fordi hun skulle op at tisse, at vi andre også blev hevet ud af sengen...
I dag er der noget med at heeeele familien kommer på besøg! Mor virker en smule anspændt og siger hele tiden til far, at han skal rydde lidt op, så vi er klar! Jeg er altså klar... Min kusine Berta kommer idag nemlig, hun er en Shar Pei hund og 9 mdr. gammel og skulle være klar til at lege og lave sjov. Det bli'r bare spændende... 


Sidste update med Emma er, at hun stadig ikke gider lege, eller dele maden, men vi går nu tur sammen og ligger også og hygger sammen, så hun skal såmænd nok overgive sig...
Nu skal jeg sove , så jeg har energi til at heeeele familien, og ikke mindst Berta, kommer på besøg i eftermiddag. Vi skrives ved i morgen! 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar